A N U N Ț

Primăria Comunei Scăești, cu sediul în comuna Scăești, Str. Principală nr. 344, jud. Dolj, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual temporar vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectand prevederile ORDONANȚEI DE URGENȚĂ nr. 107 din 4 septembrie 2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Asistent Comunitar

NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post temporar vacant

NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție/conducere

COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Primăria Scaești

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40. de ore pe săptămână

PERIOADA: determinată

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual temporar vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15  al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:

  1. a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  5. e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:

  • Studii: studii postliceale, dovedită cu diplomă de şcoală sanitară postliceală prin echivalare în specialitatea medicină generală;
  • – certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. – asistent medical generalist.
  • – adeverinţa valabilă, eliberată de O.A.M.G.M.A.M.R.;
  • – vechime: nu se solicita vechime.

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

  1. a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  5. e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. i) curriculum vitae, model comun european.

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:

 

Nr. crt. Activităţi Data
1. Publicarea anuntului 08.11.2024
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa:

Primăria Comunei Scăești, cu sediul în comuna Scăești, Str. Principală nr. 344, jud. Dolj

15.11.2024, ora 14.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 18.11.2024, ora 10.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 18.11.2024, ora 14.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei  dosarelor 19.11.2024, ora 14.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 20.11.2024, ora 14.00
7. Susţinerea probei scrise 25.11.2024, ora 11.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 25.11.2024, ora 14.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 26.11.2024, ora 12.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 26.11.2024, ora 15.00
11. Susţinerea probei practice 27.11.2024, ora 11.00
12. Afişarea rezultatului probei practice 27.11.2024, ora 14.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei practice 28.11.2024, ora 12.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 28.11.2024, ora 15.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 28.11.2024, ora 16.00

BIBLIOGRAFIA

la concursul organizat în vederea ocupării postului temporar vacant

-LEGE  Nr. 180/2017 din 18 iulie 2017 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 18/2017 privind asistenţa medicală comunitară

– O.U.G. NR. 18/2017 privind asistenta medicala comunitara, cu modificarile si completarile ulterioare;

– H.G. nr.324 din 23 mai 2019 actualizata 2024 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea, functionarea si finantarea activitatii de asistenta medicala comunitara

– H.G. nr. 2/2009 privind adoptarea codului de etica si deontologie al asistentului medical generalist, al moasei si al asistentului medical din Romania, republicata;

– Legea nr. 448/2006, privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

– Legea nr, 272/2004, privind protectia si promovarea drepturilor copilului, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

– “Mama si copilul” de Emil Capraru si Herta Capraru – editura medicala 2014 ;

– Educația pentru sănătate în familie și în școală de Gheorghe Eugeniu Bucur și Octavian Popescu –Editura Fiat Lux, ediția a III a, revizuită și adăugită .

Informații suplimentare se pot obține de la sediul institutiei, de pe website: scaiesti@cjdolj.ro, persoană de contact Toma Nicoleta -functia relatii cu publicul, avand numarul de telefon 0251/447007

 

Primar,

Mateescu Mihaela

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here